Sunday 17 November 2013

Sekolah Menengah Sains Kuala Selangor (KUSES)

Syukur Alhamdulillah tengah hari ni berpelung ikut makcik aku ke Kuala Selangor. Ke Sekolah Menengah Sains Kuala Selangor. Gi jengok sepupu antara yang paling rapat ngan aku. Yang aku usung ke hulu dan ke hilir semasa kecilnya dulu. Beza aku dengan dia 18 tahun. Aku masih ingat kenangan kenangan aku dan dia. Pernah ikut aku ke KL dua tiga kali. Lepak umah sewa aku di Kampung Baru, KL. ku seret ke Genting Highlands bersama sahabat sahabat aku. Rapat dan manja dia dengan aku. Sekarang dia dah besar panjang. Malu kot nak manja manja lagi ngan kakak dia ni. Hahahhaha. Namun kalau ke mana mana kami masih selesa bersembang dan bercerita. Terutama berkongsi lagu terkini dan filem filem terbaru, mengenai sekolah dia, rakan rakan dia. Juga cerita yang ditayangkan di TV.

Sahabat baik aku juga mengenali baik dia coz kemana mana aku bawa dia. Huhuhu sekarang sedang amik SPM. Dah besar sangat dah. Tinggi menjulang ke atas. Moga dapat tempat di Universiti luar negara. Boleh la aku g jenguk dia pulak... Opssssss... Mudah mudahan dia berjaya. Baru tiga paper lepas. Masih ada lagi enam hari dia menempuh peperiksaan. Caiyoookkkk Mie...


Wajah kesayangan hamba... (Yang kecik tu matanya ntah kenapa bngun tidur bengkak... Kena gigit apa?)

Sebelah dia tu adik dia. Beza 10 tahun ngan abangnya ( yang amat suka membuli adiknya) hehehehe... Mohammad Haikal namanya. (Haikal bermaksud pohon yang rimbun dan meredupkan). Nama yang aku berikan setelah diamanahkan oleh ibunya. Berhari hari juga aku memikirkan nama yang sesuai untuk anak yang lahir pada Disember tahun 2005 nie. Last last selepas aku solat Asar satu hari tu, terfikir nama ni setelah memilih banyak banyak nama yang baik baik. Alhamdulillah, tumbuh menjadi anak yang cerdik. Tahun ni darjah dua. Dia dapat no satu dalam kelasnya. Sekolah Agama pula dapat nombor dua. Sejuk perut makcik aku mengandungkan dua anak teruna ni. 

Moga keduanya menjadi anak yang Soleh... Aminnnnn...


1 comment:

  1. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BORROWERS APPLICATION DETAILS


    1. Name Of Applicant in Full:……..
    2. Telephone Numbers:……….
    3. Address and Location:…….
    4. Amount in request………..
    5. Repayment Period:………..
    6. Purpose Of Loan………….
    7. country…………………
    8. phone…………………..
    9. occupation………………
    10.age/sex…………………
    11.Monthly Income…………..
    12.Email……………..

    Regards.
    Managements
    Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

    ReplyDelete

Blog ini adalah luahan rasa dan ilham yang dicetuskan mengikut mood serta rasa hati sendiri tanpa melibatkan mana mana pihak yang masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia... Terima kasih atas sokongan semua.