Thursday 17 October 2013

Temujanji kedua- Klinik Ortopedik, HKL

Aku ke sini lagi. Ditemani mama yang masih setia menunggu dan terus menunggu bersama aku. Ambil nombor, pergi x-ray dan menunggu giliran berjumpa Pakat Bedah Ortopedik, Dr. Nor Azlin Zainal Abidin. Disapa mesra dan bersembang sebentar bersama nurse Ramlah yang peramah dan banyak membantu aku.

Jom tunggu untuk x ray. Syukur. Kali ni sekali jalan jer x ray aku. Terus amik filem dan naik ke tingkat dua untuk ke klinik ortopedik. Senang betul di hkl sekarang bila pusat rawatan dan pakar dicantum dalam satu bangunan. Syukurlah. Dipermudahkan untuk pesakit semua yang sudah sedia sakit. Kalu dulu terpaksa ke bangunan itu dan bangunan ini yang jaraknya boleh tahan jauh antara satu sama lain. Kini aku boleh menarik nafas lega. Jabatan jabatan dipisahkan dengan tingkat demi tingkat dan tekan butang lif kita akan sampai ke destinasi.



No comments:

Post a Comment

Blog ini adalah luahan rasa dan ilham yang dicetuskan mengikut mood serta rasa hati sendiri tanpa melibatkan mana mana pihak yang masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia... Terima kasih atas sokongan semua.