Monday 9 December 2013

Menulis...

Dah lama sahabat lamaku ini memujuk dan mengajak untuk menulis artikel. Namun ketika aku bekerja aku tak sempat nak buat semua tu. Sebenarnya mungkin ada masa namun bila dah bekerja, masa senggang lebih banyak digunakan untuk kerja kerja lain. Awal cuti sakit memang aku langsung tak ada mood nak menjawab panggilan telefon dari rakan rakan. Kecuali yang tertentu. Rasa itu sukar ditafsir.

Apatah lagi nak keluar. Hingga checkup aku di Ortopedik HKL baru baru ini dia menelefon mengajak aku menulis dan berbincang. Hal itu juga ku pandang sepi. Hingga dua minggu sudah aku rasa terbuka hati setelah dia beriya iya send dokumen serta deraf artikel yang dia telah buat. Terus semangat nak belajar dan menulis membuak buak. Hasilnya, dah dua kali dia ambil aku di depan lif dan hantar di depan lif juga untuk berdiskusi. Alhamdulillah. Setakat ni dah siap satu kertas. Sedang menulis untuk satu lagi kertas. Moga diberkati Allah SWT usaha kami untuk memperkayakan lagi bahan rujukan dalam bidang yang kami ceburi.

Tq Adam kerana menjemput aku turut serta... 

Bestnya jadi budak sekolah balik kan. Huhuhuhu dah berkarat rupanya otak aku. Namun masih baik dan berjalan lancar bila digerakkan. Syukur Alhamdulillah.


No comments:

Post a Comment

Blog ini adalah luahan rasa dan ilham yang dicetuskan mengikut mood serta rasa hati sendiri tanpa melibatkan mana mana pihak yang masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia... Terima kasih atas sokongan semua.