Sunday 18 January 2015

Jom keluar ward.... Alhamdulilah....

Antara bekalan keluar hospital. Susu tu time aku nak keluar ward, singgah depan bilik sister kejap. Bagitau aku dah boleh keluar dan say bye kat sister. Sekali dia bagi empat tin susu yang memang tulis nama aku. Untuk diminum kat ward. Tapi bukan rezeki aku. Bagilah yang pada yang selepas aku. Aku hanya amik satu tin sahaja. Sebab aku sebatang kara keluar ward. Dan akan tahan taxi bila kat bawah nanti. Berat pulak aku nak gendong. Jadinya susu dan ubat kumur warna biru tu memang dah dapat bila aku keluar ward. Ok lah. Cuma ubat saraf dan ubat batuk bila aku buka jahit, baru dapat.


No comments:

Post a Comment

Blog ini adalah luahan rasa dan ilham yang dicetuskan mengikut mood serta rasa hati sendiri tanpa melibatkan mana mana pihak yang masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia... Terima kasih atas sokongan semua.