Thursday 22 August 2013

Xray Tulang belakang

Filem xray spine aku diteliti oleh Miss Azlin. Syukur semua berada dalam keadaan baik sahaja. Tiada besi atau skru yang lari dari tempat asal. Syukur ya Allah.


Buat pertama kali aku ambil gambar xray tulang belakang aku. Selama ni buat derk jer. X ambil pun untuk simpanan. So kali ini aku ambil dan boleh dirujuk di sini macamana skru dan besi tu kelihatan.
Mama ikut sama dalam bilik Miss Azlin. So dia dengar penerangan dari Miss Azlin. Cuti sakit aku disambung lagi hingga bulan Oktober. Ubat tahan sakit 60 biji jika ambil sehari sebiji. Dalam jam 1.00 semuanya selesai. Syukur Alhamdulilah.



No comments:

Post a Comment

Blog ini adalah luahan rasa dan ilham yang dicetuskan mengikut mood serta rasa hati sendiri tanpa melibatkan mana mana pihak yang masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia... Terima kasih atas sokongan semua.