Friday 23 August 2013

Batuk, bersin dan nak muntah

Tiga perkara ini buat aku ngeri dan fobia. Ini kerana ketiga2 aktiviti luar kawal ini buat aku menjerit kesakitan. Tulang belakang aku seolah2 dipulas dan ditekan. Siksanya hnya Allah yang tahu.

Sejak operation aritu aku memang dah tak sentuh ais. No more ais... Sedih kerana sebelum ini aku tak bleh hidup tanpa minuman berais. Sekarang kena la pantang.

Aku boleh buat... Walaupun tak sentuh ais, tapi masih batuk. Hingga entri ini ditulis masih ada batuk nya. Kesan bius masih adakah????

Jadi nya aku amat amat menghindari dari tiga perkara ini untuk menyelamatkan tulang belakang aku. Moga selamat hendaknya....

No comments:

Post a Comment

Blog ini adalah luahan rasa dan ilham yang dicetuskan mengikut mood serta rasa hati sendiri tanpa melibatkan mana mana pihak yang masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia... Terima kasih atas sokongan semua.