Sunday 4 August 2013

Salam 27 Ramadhan 2013- hari ke 19

Hujan dari malam tadi membawa ke subuh dan hingga pagi ini.. Sejuk bumi tuhan dan syukurrr... Aku dan mama tak yah jirus pokok dah... Selamat bersejuk... Sejukan pokok pokok sekalian. Huhuhu

Jam 8.30 pagi mama bawa aku ke Klinik. Nak check tekanan darah dan check luka pembedahan aku.Tekanan darah okay dah... Syukurlah. Memang tekanan darah aku tinggi di ward sebab tekanan perasaan mungkin. Kini kembali normal. Alhamdulillah.

Balutan luka aku juga dicheck. Dah dibuka hari ini..... Dah kering elok dahhh... Syukurlah. So tak di balut semula... I'm free...


No comments:

Post a Comment

Blog ini adalah luahan rasa dan ilham yang dicetuskan mengikut mood serta rasa hati sendiri tanpa melibatkan mana mana pihak yang masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia... Terima kasih atas sokongan semua.