Thursday 25 July 2013

Sedar selepas pembedahan

Aku sedar namaku dipanggil berkali-kali..
Katil aku diparking kat mana tah. Aku x sedar..

Aku ingat aku bertanya nurse..."dah pukul berapa ni...?
" Pukul 9.30 mlm" satu suara menjawab.
Dalam kepeningan aku cuba buka mata dan aku lihat hanya ada satu orang yang berada di samping aku. Menguruskan apa tah. Aku ingin muntah dan mengapai2 cari org atau bekas namun tiada. Senang cerita, muntah sahaja dan ianya mengenai leher dan bahu aku. Baru ku pekik cari nurse. Dan aku mulai marah kerana tinggalkan aku sendirian. 

Kata maaf diungkap dan dibersihkan ala kadar.

10.10 malam
Kemudian aku dibawa ke tempat lain. Dimana dua orang nurse dari wad 7 sedang menunggu untuk bawa aku balik. Sementara aku dibangunkan untuk salin katil, sekali lagi aku muntah...
Dan lepas segalanya selesai, aku ditolak ke wad....

Melayang- layang lagi perasaan ini....

Aku terus terbanggggggggggg....





No comments:

Post a Comment

Blog ini adalah luahan rasa dan ilham yang dicetuskan mengikut mood serta rasa hati sendiri tanpa melibatkan mana mana pihak yang masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia... Terima kasih atas sokongan semua.