Thursday 25 July 2013

pembedahan-TLIF sambungan...

Dewan bedah 7 HKL

Masuk dalam tu perasaan berdebar makin kuat.

Sekurang kurangnya ada 7 orang berada di situ. Ada dua katil. Satu kosong manakala satu lagi katil ada bantal2 bulat serta empat segi yang besar diletakkan di atas katil berjarak2. Kompom itu katil bedah aku. 

YaAllah... Permudahkanlah segalanya... Aminnnn
Kuingat pesan mama semalam... Agar serahkan segalanya kepadaNya...

Dengan kadar cepat mereka menanggalkn baju putih yang aku pakai. Selimutkan aku dengan selimut plastik yang dikembangkan dengan apatah...

Melakatkan pita2 pelekat di dada dan jari tgn dikepit..

Line untuk masukkan ubat bius juga mula dipasang di kiri dan kanan tangan. Dua di tangan kiri dan satu di tangan kanan.

Sebelum dibius ( melalui mulut) dr ajar mengucap dua Kalimah Syahadah dan istighfar.. Namun aku masih jaga...

Terdengar suara dr. 
"X jalan nie, beri ikut tgn jer.."
Dan terasa satu suntikan di tangan kanan aku dan kemudian aku hilang dibuai mimpi....

No comments:

Post a Comment

Blog ini adalah luahan rasa dan ilham yang dicetuskan mengikut mood serta rasa hati sendiri tanpa melibatkan mana mana pihak yang masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia... Terima kasih atas sokongan semua.