Tuesday 30 July 2013

Di ward 7

Sepanjang berada di ward ortopedik, HKL aku menerima layanan kelas pertama. Dua kali aku menerima rawatan di HKL, layanan yang sama diberikan. Kesimpulannya, hospital kerajaan juga bertaraf bintang... Dari porter, pekerja pembersihan, pembekal makanan, nurse, sister, juru x-ray, doktor dan semua kakitangan di HKL sepanjang aku berada 9 hari di sana layak menerima pujian. Semua nya pakar mengendalikan bidang tugas masing masing dengan penuh tanggungjawab. Itu saja tidak cukup, penuh ceria dan tiada maki hamun yang aku dengar seperti yang kerap aku dengar.

Ini boleh jadilan pembakar semangat aku bila kembali bekerja nanti. Insyaallah. Dengan bil perubatan aku (hanya kos peralatan) berjumlah RM26 ribu, apa lagi yang perlu aku katakan... 

Bersyukur dan terus bersyukur...

Moga aku segera pulih dan kembali menjalankan tanggungjawab aku kepada majikan...

No comments:

Post a Comment

Blog ini adalah luahan rasa dan ilham yang dicetuskan mengikut mood serta rasa hati sendiri tanpa melibatkan mana mana pihak yang masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia... Terima kasih atas sokongan semua.