Monday 27 January 2014

Lantai Tiles Merekah dan Meninggi

Subuh jam 6.30 pagi aku dah sampai opis. Orang pertama sampai di tingkat aku. Main door aku buka. Gelap sangat. Lampu aku petik dan salam aku beri. Mula melangkah ke satu lagi pintu ukir kayu. Aikkkk... Ada sesuatu yang pelik....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Suspen??????

Bukan yang menakutkan tapi mengejutkan.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Lantai ini ternaik dan merekah. Sepanjang hadapan pintu. Alamakkkkk....


Bukit kecil meninggi

Pintu hanya boleh dibuka sikit. 


Melepasi bukit tiles merekah dan memasang lampu fasa kedua berseorangan. Buka satu lagi pintu, buka lagi lampu fasa ke tiga, baru lAh sampai tempat aku. Alhamdulillah....

Mengapa tiles tu merekah pecah yer? So surprised yang petang ni aku blog walking, ternampak satu cerita yang satu surau juga mengalami perkara yang sama. Tiles merekah.... Adakah suratan atau kebetulan?

Adakah disebabkan cuaca?

Hmmmmmm sedang kumpul fakta kaitannya....

Subhanallah....



2 comments:

  1. Orang kata sebab masa letak tiles simen mungkin belum ready elok lagi.
    Lama-lama jadi macam tu setelah bertahun-tahun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oiccc.... Patutlah menggunung jadinya... Sekarang lagi besar terkopaknya diana...

      Delete

Blog ini adalah luahan rasa dan ilham yang dicetuskan mengikut mood serta rasa hati sendiri tanpa melibatkan mana mana pihak yang masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia... Terima kasih atas sokongan semua.