Friday 17 January 2014

Buah Kuning Telur

Buah kuning telur ni aku beli dari Kebun Bahagia Bersama. Tiap kali beli ada jer buah buah yang best dan biji benih percuma. Terima kasih Diana... Buah ni aku peram dari minggu sudah. Hari ni dah masak betul. Dah lembut dan wangi isinya.

Hasil dari Kebun Bahagia Bersama...

Mama kisar dan tambah susu sedikit...

Tadaaaaaa hasilnya.. Jus buah kuning telur. Aku tak boleh nak describe rasa apa coz aku tak minum. Jus apokat juga aku tak minum. Cuma apa yang mama kata, rasa pekat yang mewah. Huhuhuhuuu lemak serta wangi... Subhanallah.. Berbagai jenis buah buahan Allah ciptakan di muka bumi ini. Ni baru area Nusantara. Kat negara lain entah apa pula buah nadir mereka..


Tq Diana.. Kerana Kebun Bahagia aku dapat mengenali dan merasa buah ini... Syukurlah...


1 comment:

  1. Syukur Alhamdulillah Selamat Terima.
    Suspense juga sebab tak sampai next day delivery macam biasa.

    ReplyDelete

Blog ini adalah luahan rasa dan ilham yang dicetuskan mengikut mood serta rasa hati sendiri tanpa melibatkan mana mana pihak yang masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia... Terima kasih atas sokongan semua.