Sunday 29 September 2013

Terbang jua....

Selamat pagi semua... Pagi yang indah dan redup. Tak panas lagi walaupun dah pukul 9 pagi. Selalu matahari dah mencarak panasnya. Malam tadi ribut kuat sekitar umah mama. Kuat sangat anginya hingga pasu pasu mama jatuh, tumbang dan pecah. Selipar Asadi aku juga diterbangkan angin sebelah. Nasib baik tak jauh terbangnya. Huhuhuhu.. Syukur tiada apa apa kemalangan atau atap yang tercabut. Dekat sejam juga ribut malam tadi. Hingga aku dan mama tidur jam 2 pagi dek kerana risaukan ribut.

So pagi yang indah ni aku sempat buat lawatan tepi rumah mama. Lihat pokok pokok. Ternampak biji benih kemboja yang selalu aku cerita baru ni. Dh terbuka dan dah hilang biji benihnya. Hehheheh. Ntah kemana terbangnya. Nasib baik biji benih yang kecik jer. Kalau yang besar agak sayang juga.

Nnti aku update biji benih yang akumsemai tempoh hari? Udah mulai tumbuh. Nanti ya.... Sabarrrrr.... Inimgambar pod benih yang kosong.... Kosong.... Kosong.... Huhuhuhu


No comments:

Post a Comment

Blog ini adalah luahan rasa dan ilham yang dicetuskan mengikut mood serta rasa hati sendiri tanpa melibatkan mana mana pihak yang masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia... Terima kasih atas sokongan semua.