Wednesday 12 February 2020

Ucapan yang baik baik sahaja

Salam Sejahtera buat semua pembaca blog aku yang sesat ke sini. dekat 3 tahun aku meninggalkan rumah baru aku ni. Masa terlalu pantas meninggalkan kita. Sedar tak sedar dah masuk tahun 2020 dah pun. Dah Februari... Bulan kesayanganku.

Semalam terjumpa seorang rakan yang singgah ke tempat kerja aku. Melihat aku masih bertongkat dia menyapa mesra. Ehh.. belum baik lagi ke?
Aku menjawab yakin.. ehhh tak kan baik sampai bila-bila..

Dia kembali bersuara..
Jangan cakap macam tu.. Cakap lah Insyaallah satu hari nanti siapa tahu akan sembuh katanya..
Dan lepas pamit dia pun berlalu pergi.

Meninggalkan aku yang terus terfikir akan kata-katanya tadi. Hmmmm betul juga. Jika kita negatif apa akan jadi pada badan kita, anggota kita.

Okaylah Insyaallah mulai semalam aku akan kembali positif dengan keadaan kesihatan diri sendiri.

Allahuakbar..

No comments:

Post a Comment

Blog ini adalah luahan rasa dan ilham yang dicetuskan mengikut mood serta rasa hati sendiri tanpa melibatkan mana mana pihak yang masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia... Terima kasih atas sokongan semua.