Monday 3 August 2015

Queen Victoria Market- Syawal ke 12

okay... seperti yang dijanjikan... aku upload gambar di Pasar Victoria... 
abang aku aim tiram segar yang diperah lemon tu. katanya di hotel lima bintang di KL pun tak sesegar di pasar ini. aku pun rasa gak.. lemak lemak masin plus hanyir skit rasanya. apa pun pasarnya cantik berwarna warni dan bersih sangat... jom layan

ikan pelbagai jenis

kupang

haaaa yang ni abang aku beli. sampai dua tray

pelbagai daging

buah oren

aku beli strawberi dua paket AUD7

menyelerakan tapi x tau halal ke tak

Cadangnya nak ke pasar ni lagi tapi tak sempat pergi dua kali sebab tour.


No comments:

Post a Comment

Blog ini adalah luahan rasa dan ilham yang dicetuskan mengikut mood serta rasa hati sendiri tanpa melibatkan mana mana pihak yang masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia... Terima kasih atas sokongan semua.