Tuesday 4 August 2015

Kemas nota Turki...

Sedang kemas kemas barang barang terjumpa satu beg penuh dengan bahan study masa nak ke Turki Mei lalu. Huhu tersenyum sorang sorang. Punyalah xcited dan nak tahu tentang apa yang ada i sana sebelum ke Turki. Entah kenapa bagi aku itu negara yang sangat asing bagi aku. Sedangkan ke Melbourne hanya beza tiga jam perjalanan aku langsung tak print apa nota pun. Cuma baca dari blog orang jer. Jadinya bila tengok balik bahan bahan bacaan yang aku print aritu fikiran melayang ke saat saat sebelum ke Turki. Sungguh indah. Hahahahah melancong... Siapa tak happy yer tak? 

Jom layan betapa banyaknya bahan bacaan yang aku kumpul. Siap study bagai lagi. Kalah nak exam. Huhuhu
9 bahan

9 bahan lagi
9 bahan lagi

Dan setiap bahan mungkin ada berhelai helai muka surat. Huhuhu gigih tau.....




No comments:

Post a Comment

Blog ini adalah luahan rasa dan ilham yang dicetuskan mengikut mood serta rasa hati sendiri tanpa melibatkan mana mana pihak yang masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia... Terima kasih atas sokongan semua.