Sunday 3 January 2016

Impian aku...

Ada perkara lawak yang aku impikan dalam hidup. Aku nak sebuah rumah kayu. Comel tapi selesa dan kukuh. Yang ni biasalah.

Lepastu impian aku yang lawaknya ialah aku nak ampaian. Kat luar rumah. Yang panjang. Berlapis pun tak apa. Lepastu pagi pagi aku boleh sidai kain kat situ. Lepas tu petang petang sebelum angkat kain tu, aku lepak kat pangkin. Dan aku akan bahagia lihat pakaian yang disidai kat ampaian tu. Berterbangan dipuput angin. Nak nak pula angin sawah. Masyaallahhhhh... Bestnyaaaa. Hahhahaha.. Lawak ke?

Hmmmmmmm adakah akan jadi satu kenyataan? 

No comments:

Post a Comment

Blog ini adalah luahan rasa dan ilham yang dicetuskan mengikut mood serta rasa hati sendiri tanpa melibatkan mana mana pihak yang masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia... Terima kasih atas sokongan semua.