Tuesday 15 July 2014

Setahun telah berlalu

Kata orang jangan menoleh masa lepas. Tapi kata orang lain juga harus lihat masa lepas untuk mendapat yang lebih baik di masa akan datang. Dan aku masih melihat masa lepas untuk lebih menghargai masa sekarang dan akan datang...

Hari ini genap setahun. Setahun yang lepas tarikh yang sama, di bulan Ramadhan yang mulia aku masuk ward. Menanti hari operation pada 17.7.2013. Lagi dua hari, genap setahun juga.

Dan masa lepas aku lihat untuk aku lebih bersyukur. Syukur kerana aku masih boleh berjalan menggunakan kederat yang ada. Syukur kerana aku masih boleh memandu dan membawa mama ke mana sahaja pada bulan Ramadhan tahun ini. Berbeza dari tahun lepas, mama yang menjaga aku dan terpaksa bekorban demi aku.

Terima kasih mama...
Terima kasih semua...





No comments:

Post a Comment

Blog ini adalah luahan rasa dan ilham yang dicetuskan mengikut mood serta rasa hati sendiri tanpa melibatkan mana mana pihak yang masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia... Terima kasih atas sokongan semua.